Poštovani u nastavku su prikazana izvješća kako bi vas upoznali sa radom društva za 2020-21 godini. Na žalost zbog pandemije Corona virusa, pristanak za održavanje Skupštine bio je moguć samo uz pridržavanje posebnih mjera zaštite.Kako odluku CZ-SDŽ nismo mogli ispuniti,Skupština se neće održati,a članstvo će biti upoznato sa radom,šta je i objavljeno na Oglasnoj ploći “Pelegrina”
Nadzorni odbor PŠRD Pelegrin
Skupštini PŠRD „Pelegrin“
Stomorska, 5. kolovoza 2021.
Predmet: Izviješće Nadzornog odbora PŠRD „Pelegrin“ o radu za 2020. godinu
Na izbornoj skupštini održanoj 2018. godine izabran je Nadzorni odbor Udruge PŠRD Pelegrin (u daljnjem tekstu Pelegrin) u sastavu:
- Anči Bašić,
- Edo Koludrović
- Pero Vidan
Statutom Pelegrina definirano je da se Nadzorni odbor sastoji od predsjednika i dva člana. Na sjednici Nadzornog odbora za predsjednika Nadzornog odbora izabran je Pero Vidan.
Člankom 23. Statuta Pelegrina definirano je da Nadzorni odobor jednom godišnje podnosi izvješće o obavljenom nadzoru, pa sukladno navedenom smo provjerili:
- zakonitosti u financijskom poslovanju udruge,
- izvršavanje zakonskih, ugovornih i drugih obveza,
- analizu ostvarenog financijskog plana udruge,
- provođenje odluka koje su dostavljene na uvid te
- provođenje odluka svih izvršnih tijela
- Analizom podnesene dokumentacije od strane Pelegrina te na sastanku održanom 5.8.2021. u 9.00 sati u prostorijama Pelegrina, N.O. u gore spomenutom sastavu napravio je analizu poslovanja te podnosi Skupštini slijedeće
I z v i j e š ć e
Analizirali su se zapisnici Predsjedništva za prethodnu godinu kao i rekapitulacija prihoda i rashoda za 2020. Uspoređivala se dokumentacija (rekapitulacija) od 2019. kao i financijski plan 2021.
Financijsko poslovanje Pelegrina za proteklu 2020. godinu vodilo se preko žiro računa kod HPB d.d. Zagreb, a knjiženje poslovnih promjena, izradu završnog računa vodi knjigovodstveni servis M.Z.G. Nautika d.o.o.
Iz dostavljene dokumentacije utvrđeno je smo da su godišnja financijska izvješća za 2020. godinu sačinjena sukladno zakonskim propisima i to obrazc BIL-NPF kao i obrazac – izvještaj o prihodima i rashodima, te da su izvješća objavljena na web stranicama FINA. Sve promjene evidentirane su sukladno zakonskim propisima.
Iz godišnjih financijskih izvješća utvrđeno je kako je društvo u 2020. godini ostvarilo ukupan prihod od 368.079,07HRK, a da je u istom periodu ostvarilo i rashod u iznosu od 347.192,74 HRK iz čega proizlazi da je ostvaren prihod od 20.886,33 HRK.
Ako se analiziraju ostvareni prihodi u 2020. godini, u odnosu na 2019.godinu, kad je društvo ostvarilo prihod od 426.359,02 HRK, vidljivo je kako je došlo do pada prihoda od 58.315,95 HRK (14%). Usporede li se rashodi za proračunsku godinu 2019. godinu kad su iznosili 495.515,26 HRK u odnosu na 2020., uočeno je kako su rashodi smanjeni za 148.322,52 HRK odnosno 30%.
Ovakav pad prihoda je očekivan, jer je većina prihoda ostvarena od komercijalnih vezova. S obzirom na pandemijsku godinu 2020. u kojoj je sezona završila već krajem kolovoza, ovakav pad prihoda je očekivan. Rashodi su također smanjeni zbog manjeg prometa na komercijalnim vezovima.
Financijski plan se nije mogao u potpunosti definirati za 2021. godinu jer je Županijska lučka uprava SD u tekućoj financijskoj godini ugovor o komercijalnim vezovima produljivala mjesečno, a ne godišnje kao do sada.
Natječaj za 2021. godinu je bio tek u ožujku 2021.godine i Pelegrin je dao najpovoljniju ponudu. Temeljem ugovora, Županijska lučka uprava SD će godišnje dati Pelegrinu 50% od naplaćenih vezarina.
Pelegrin je potpisao ugovor sa Županijskom lučkom upravom SD temeljem kojeg je i koncesionar za lučke djelatnosti koje čine naplate struje, vode i odvoz smeća koji košta društvo 10.000 HRK fiksno , a 10% po naplati struje vode i odvoza (varijabilni troškovi).
Na dan 5.8. 2021. Pelegrin je imao prihode od komercijalnih vezova u iznosu od 315.000,00 HRK pa se može predvidjeti prihod u iznosu od 450.000,00 HRK ovisno o situaciji sa pandemijom Covid-19.
Financijski plan za 2020. nije usvojen jer se Skupština nije održala zbog epidemioloških razloga.
Predsjedništvo je održalo 2 sastanka u 2020. sa Općinom Šolta i 2 sastanka s predstavnicima Županijske lučke uprave SD. Na sastanku s Županijskom lučkom upravom SD 24.ožujka 2021. godine, izneseni su i riješeni problemi s:
- Delin Ante i brodicama RO5 i RO908
- Plaćanje naknade brodica na dnevnom vezu u komunalnoj luci
- Potopljenim brodovima (vl. Ante Vidan)
- Status Novaković Lea o izmjeničnom korištenju veza od strane dvije brodice istog vlasnika
- Vučić Zorana zbog nelegalno korištenog veza
- Novaković Frane, pojašnjenje postupka za vlasnika brodice
- Novaković Cvitu i Rogulj Vlatka o korištenju veza do nabave nove brodice
- Dogovoren uviđaj predstavnika Županijske lučke uprave SD za luku Stomorska
Predsjedništvo je zatražilo mišljenje za održavanje Skupštine 8.8. 2021. od strane Civilne zaštite Općine Šolta. Temeljem mišljenja iste, najveći broj okupljanja je ograničen na 50 ljudi razmaknutih na propisanoj udaljenosti od 2 m. Upit je poslan i Županijskom stožeru CZ Splitsko–dalmatinske županije.
Do promjene epidemiološke situacije, Predsjedništvo nema dozvolu za saziv Skupštine. Stoga će svi dokumenti će biti objavljeni na web stranici i Facebook stranici Pelegrina. Svi članovi se mogu očitovati i tražiti pojašnjenja putem službenog e-maila.
Troškovi donacija i pomoći udrugama isplaćene su sukladno odlukama Predsjedništva.
Sastanak je završio u 10.00 sati
Članovi Nadzornog odbora:
dr. sc. Pero Vidan – predsjednik
Anči Bašić – član
Edo Koludrović- član
|
|||||||||||||||||
21432 STOMORSKA, RIVA PELEGRIN 29 (OTOK ŠOLTA) | |||||||||||||||||
OIB: 86643932147 / MB: 3151182 | |||||||||||||||||
ŽIRO RAČUN: HR9523900011100376152 | |||||||||||||||||
Tel: 385 21 658-200, Fax: 658-200, 542-860 | |||||||||||||||||
REKAPITULACIJA PRIHODA I RASHODA ZA 2020.G. | |||||||||||||||||
PRIHODI | |||||||||||||||||
Članarina i upisnina | 11.120,00 | ||||||||||||||||
Kamate | 3,56 | ||||||||||||||||
Usluge članovima | 2.092,00 | ||||||||||||||||
Prihodi od komercijalnog veza | 324.848,23 | ||||||||||||||||
Prihodi od donacija građana | 21.169,00 | ||||||||||||||||
Ostali prihodi i donacije | 8.846,28 | ||||||||||||||||
U K U P N O: | 368.079,07 | ||||||||||||||||
RASHODI | |||||||||||||||||
Uredski materijal | 597,41 | ||||||||||||||||
Materijal za čišćenje | 3.021,08 | ||||||||||||||||
Odvoz smeća i fekalija | 4.930,50 | ||||||||||||||||
Tekuće i investicijsko održavanje | 6.849,48 | ||||||||||||||||
Usluge promidžbe i informiranja | 275,40 | ||||||||||||||||
Električna energija | 17.376,91 | ||||||||||||||||
Telefonski troškovi i poštarina | 5.469,40 | ||||||||||||||||
Plaće, porezi i doprinosi | 121.885,87 | ||||||||||||||||
Usluge ugovora o djelu | 58.929,59 | ||||||||||||||||
Knjigovodstvene usluge | 24.202,00 | ||||||||||||||||
Voda | 9.913,99 | ||||||||||||||||
Amortizacija | 85.569,16 | ||||||||||||||||
Troškovi reprezentacije | 3.172,91 | ||||||||||||||||
Trošak platnog prometa | 1.320,30 | ||||||||||||||||
Dane donacije i pomoći | 3.398,74 | ||||||||||||||||
Ostali financijski rashodi | 280,00 | ||||||||||||||||
U K U P N O: | 347.192,74 | ||||||||||||||||
VIŠAK PRIHODA 2020. g: | 20.886,33 kn | ||||||||||||||||
Knjigovodstveni servis: | |||||||||||||||||
M.Z.G. NAUTIKA d.o.o. | |||||||||||||||||
Miro Guć, dipl. oec. |